Internetiturunduses ja turunduses üldse on kadunud selged piirid reklaamidest, kuna reklaam imbub sotsaiaalmeediasse ja enamasti ei saagi päris hästi aru kuna tegemist on reklaamiga ja millal mitte ei ole taotletud internetiturunduse eesmärki. Sõnumid on justkui varjatud.
Minu puhul alistuva stiili reklaamid ei tööta, sest ma ei saa aru kui keegi ajab ümbernurgajuttu. Teinekord ma otsan pigem agresiivse reklaami tõttu, kuid enamasti jätan ostmata, kui reklaam on pehme probleemi suhtes. See ei tööta. Probleemi suhtes tuleb olla jäik, sest kuidas sa tood välja konkurentsieelist, kui sa seda selgelt välja ei ütle. Miks peaks siis ostma!
Milline on reklaam mis müüb?
1. Reklaam ütleb millist tulemust võib ostja oodata.
2. Reklaami edu sõltub esimesest lausest.
3. Reklaami tekst ei tekita vastuväiteid.
4. Reklaam ütleb, miks toode või teenus on parem kui konkurentidel.
5. Reklaam toob välja selgelt tagatise.
6. Reklaam ütleb ühemõtteliselt, mida on vaja teha, et saada lubatud kasu.
7. Reklaam kutsub tegutsema, siis on võimalik selle reklaami tulemust mõõta.
8. Reklaami mõju tuleb iga kord proovida ehk testida.
9. Reklaam laseb ostjal proovida tasuta.
10. Reklaam on ainulaadne ja silmapaistev.
Reklaam ei pea kirjeldama toodet, vaid ütlema, mida see ostjale annab. Esimese lause eesmärk on alati panna vaataja lugema ka ülejäänud reklaami, kus esimeste sekundite jooksul peab lugeja mõistma mis kasu ta saab. Seejärel peab olema selge, mis on konkurentsieelis, sest miks peaks ostma just sinu käest ja miks mitte konkurendi käest! Reklaam ei pea seejuures olema võrdlev. Konkurendile ei pea tegema tasuta reklaami. Testimine on edu võti, kuid testida tuleb ühte asja korraga. Näiteks testida tuleks erinevaid avalauseid, millest sõltub kõige enam, kas teie reklaamile pööratakse tähelepanu või mitte. Kui teie reklaam "kaotab" tähelepanu esimese 3 sekundiga, siis te olete kaotanud kliendi. Siis on parim viis vaid oodata. Öeldakse, aeg parandab haavad. Antireklaam ei ole reklaam. Sest antireklaam ei kutsu ostma. Kui teil pole sõnumit, siis ärge reklaamige. Mitte reklaamida on parem, kui igav reklaam. Hoidke see raha parem alles. Kui mingi lause töötab, siis proovige seda uuesti, kuid tehke reklaamile uus ja värkse kujundus. Kui te konkurentsieelist välja ei too, siis ei ole mõtet üldse reklaami tegema hakata.
Internetiturunduse kogemused
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar