esmaspäev, 9. jaanuar 2017

Jeesus ja tema auto

Hoia madalat profiili!

Jeesuse sõiduk otsustati ära 500 aastat enne tema sündi! Oled sa tähele pannud? See on väga oluline!

Kuningad võiksid endale kõike lubada, siiski nende valikud on paljuski ette ära määratud, mitte nii nagu tavainimestel. Inimesed arvavad, et kui ma oleks kuningas, siis ma saan endale kõike lubada. "Kui kuningas ei saa endale isegi autot valida, siis mis kuningas ta üldse on?!" ütleksid paljud. Noored aga: "Kui mina oleksin kuningas, sõidaksin kõige kallima BMW-ga!"

Kui keegi sõidab luksautoga koguduse ette, siis mida inimesed võiksid temast arvata, oled sa mõelnud selle peale?

Juhid teavad, et lukusautode omanikud paistavad liikluses silma oma hoolimatu sõidustiili poolest, - tulge eest, mina tulen! "Kas te siis ei näe et ma sõidan!?" Samas kui sa kasutad vana ja uut autot, siis uue autoga on lihtsam, kuna teised liiklejad suhtuvad sinusse palju lugupidavamalt. Fakt. Väärtuslikud asjad lisavad autoriteeti, aga kallid asjad tekitavad omanikust vale mulje. Kristlasel ei ole vaja jätta endast vale muljet ega sobi eputada.

Jeesuse sõiduk pidi peegeldama tema iseloomu omadust. Ta ei kapanud kohale hobuse seljas. Prohvet Sakarja: ta sõidab eesli seljas, emaeesli sälu seljas. (Sk 9:9) "Tema on alandlik," selgitas prohvet.

Jumal annab kristlastele juhiseid ka auto ostuks. "Osta uus auto, aga mitte üle 40 000 €," ütles ta ühele kristlasele. See mees küsis: "Miks?" "Sest inimesed hakkavad sinust eemale hoidma, kui sa ostad liiga kalli auto" selgitas Jumala vaim. See on tõsi.

Kommentaare ei ole: