esmaspäev, 13. veebruar 2012

Hüüa appi Jumalat ja ta vastab kohe

Ma usun, et me kõik oleme kogenud vahete vahel, et palved oleksid nagu millegi taha kinni jäänud. Aga ma usun, et meie palved ei põrka tagasi, vaid jõuavad ikkagi Jumala kätte ning ta peab täpset arvestust meie palvete üle, need on tal kronoloogiliselt järjestatud. Vahel ma palvetan: "Jumal, vasta mu eelmistele palvetele." Mõnikord on nii, et me unustame ära, mida me juba palusime. Või palume mõne aja pärast risti vastu oma eelmistele palvetele ja Jumal ootab. Kui meie lapsed midagi juba palusid ja tulevad lagedale uue palvega, eks siis vanemad peavad mõtlema: kas nad täidavad varasema palve või viimase. See on loomulik. Vahel kui me palvetame, siis Jumal räägib meie vastu ja selle tõttu muutub ka meie palve sisu ning eesmärk. Ometi väga sageli on nii, et me ei saa palvetele vastust ning kahtlused tõusevad üles. "Kas on midagi valesti? Mida ma teinud olen? Miks Jumal ei vasta?" mõtled sa. Tegelikult on eneseanalüüs vajalik, kui me selle juures ei satu süüdistuste lõksu. Kui Jumal on sind õigeks teinud, siis sa oled seda. Aga kui sa oled eksinud, siis paranda meelt. Kui sa liigud õiges suunas - oled koos Jumalaga, siis sa ei vaja midagi muud, kui palveta tungivalt! Hüüa Jumala poole! Kisenda ta poole. Ta vastab sulle otsekohe. Kui minu lapsed küsivad midagi, siis ma vastan, võtan mõtlemiseks aega või lihtsalt ei pane tähele või jään ootele. Aga Jumal paneb kõike tähele. Isana ma vastan otsekohe, kui lapsed hüüavad (kisavad) mu poole. Nõuavad mind ja ootavad tungivat lahendust, abi. Siis ei jää ma ootama, vaid vastan ja tegutsen kohe. Nii võib tegutseda ka Jumal, kui ta kuuleb meie kisa, meie tungivat hüüdu, siis ta reageerib viivitamatult. Mõnikord võtab see oma aja, aga võrreldes tavaliste palvetega, saabub vastus otsekohe. Seepärast tasub hüüda. Pöördu Jumala poole ja Ta vastab sulle, Jumal on hea. Ta vastab üllatavalt kiiresti. Sest Ta tahab oma lapsi aidata.

Reedel postitasin teema Viletsused ja siinkohal lisan Wilkersoni posti, mis sobib seda teemat jätkama ja juba eelnevalt öeldut kinnitama.


David Wilkerson Today

MONDAY, FEBRUARY 13, 2012

JUMAL KUULEB MEIE APPIHÜÜDU
by David Wilkerson
[May 19, 1931 - April 27, 2011]

Katsumused õpetavad meid nõtkutama oma põlvi ning hüüdma Jumala poole keset kõiki oma probleeme ja raskusi.

„Ma tean, Issand, et su seadused on õiged ja et sa ustavuses mind oled vaevanud.“ (Psalmid 119:75). Taavet ütleb siin: „Issand ma tean, miks sa oled neil katsumustel lasknud tulla. Sa nägid, et kui kõik läks hästi, kaldusin ma teelt kõrvale ja muutusin hooletuks, mispeale sa lasid raskustel tulla mu ellu. Sa teadsid, et need toovad mind tagasi põlvedele ja murravad mu südame. Minu kannatused olid märgiks Sinu ustavusest minu suhtes!“

Ma tean paljusid inimesi, kes on pidanud võitlema kohutavate ahelatega oma elus – uimastid, alkohol, sigaretid – kiusatused, mis ründavad iga päev. Ometigi tahaksin öelda kõigile neile inimestele: Jumal hoolib. Ta teab seda meeleheidet, millest olete läbi minemas ja ainuüksi Temal on vägi, et vabastada teid.

Jumal ei hõlju pidevalt su kohal, korrutades: „Sa oled meelheitel tänu sellele, mida sa ise tegid. Sa vedasid mind alt ja nüüd tuleb selle eest hinda maksta.“ Ei! See pole see Jumal, keda sa teenid! Sa teenid armastavat
Isa, kes kogeb sinu valu ja kurbust esimesest hetkest, mil’ sa isegi seda tunned. Vahet pole, kuidas sa oma kannatustesse sattusid – Jumalal on valus ühes sinuga ja Ta tahab päästa sind sellest.

Sa võid ju mõelda, et Jumal ei aita sind üldse, kuid sellest samast hetkest, mil Ta kuulis su appihüüdu, asus Ta tegutsema. Las ma tõestan seda sulle:

„Ja Jumal kuulis nende ägamist, ja Jumal mõtles oma lepingule Aabrahami, Iisaki ja Jaakobiga. Jumal vaatas Iisraeli laste peale ja Jumal mõistis neid.“ (2 Moosese 2:24-25).

„Õiged kisendavad ja Issand kuuleb ning tõmbab nad välja kõigist nende kitsikustest.“ (Psalm 34:18). Millal iganes sa oma põlvedele langed, Jumal asub koheselt tegutsema sinu poolel ja sinu eest.

Kommentaare ei ole: