reede, 1. oktoober 2010

Wilkerson: ma tõesti ei tunne Jumalat!

"Esitan siinkohal väga šokeeriva väite ja mõtlen seda tõsiselt: ma tõesti ei tunne Jumalat! Mis tähendab seda, et ma ei tunne Teda nii nagu Tema tahab, et ma Teda tunneks. Kuidas ma seda tean? Püha Vaim ütles mulle. Ta sosistas mulle väga armastaval viisil: „David, sa tegelikult ei tunne Jumalat viisil nagu Ta tahaks, et sa Teda tunneks. Sa ei lase Tal tegelikult olla Jumal oma jaoks“" kirjutab David Wilkerson täna.

Täpselt sama asja ütles mulle Püha Vaim 28. septembril. "Mul tuleb palju õppida ja otsida, mis on täielik. Mis on täielik Jumala tahe!" Me kõik usume poolikult. Aga ma arvan, et see on väga hea suhtumine, mis aitab meil jääda alandlikuks ja mõista, kes me tegelikult oleme ja mida meil teha tuleb. Loe lisaks: mida mul on palju õppida. Aga sinul?

Kommentaare ei ole: