teisipäev, 28. september 2010

Sellele kaljule ma ehitan oma koguduse

Tahaks siinkohal tunnustada ja ära märkida Tallinna Kalju koguduse videoklipi Alfa kursusest, mille on valmis teinud St Michaels Media. Kalju kogudusest väärib eeskuju võtta kõigil!



"Üksi kodus nikerdades ei mõtle niisuguseid asju välja, mis sind edasi viivad ja edasi arendavad" tunnistab Helle, kes läbis eelmisel korral Alfa kursuse.

Ma usun, et see tõetera kehtib mitte üksnes kristliku Alfa kursuse kohta, vaid üleüldse. Sest juba maailma alguse aegadel tõdes Looja, et inimesel ei ole hea üksi olla, ja ta lõi talle kaaslase. Midagi pole muutunud. Nii on ka täna! Me sünnime siia üksi, läheme siit ära üksi, kuid miks me peaksime olema üksi? Meil ei ole siin hea üksi olla.

Kui sina tunned ennast üksi ja nikerdad niisuguseid asju, mis puudutavad sinu veendumusi - elu küsimused: kes ma olen, miks ma olen, mis on tõde jt küsimused; või sul on küsimusi kristluse kohta, siis võta ühendust või astu sisse oma kodu lähedal asuvasse kogudusse. Ma usun, et sa ei ole enam üksi!

Kommentaare ei ole: