pühapäev, 22. august 2010

Agape suvepäevad

Meil oli suur eesõigus osaleda Agape suvepäevadel, mis toimusid 17-19.08 Võrtsjärve lähedal. Ja tahan siinkohal kohe öelda, et Agape Eesti on väga hästi toimiv ja suure potentsiaaliga kristlik organisatsioon.

Pildil: Herman Jürgens perega

Agape juhatus ja liikmed eranditult noored, vanuses 20-35 aastat, ja eriliselt tuld ning väge täis noored evangelistid. Agape ei ole seotud konkreetse kristliku denominatsiooniga. Täiskohaga ja vabatahtlike agapekate seast leiate: baptistid, luterlased, katoliiklased, metodiste jt. Neid inimesi motiveerib Jumala armastus.

Motiiv on Jumala armastus

Kui Jumala armastus on inimeste südametes, siis õpetuslikud seisukohad ei takista nende koostööd.




Jumala armastus ületab igasugused koguduslikud barjäärid. Selles mõttes ma ei näe täna läbimurret kirikute vahelises koostöös, pigem on need üha enam kapseldumas. Aga agapekates näen ma tohutut potentsiaali ja usun, et oikumeeniline murrang saab toimuma just selle põlvkonna töö tulemusel. Kui kogudusi hakkavad juhtima tänased noored, muutub koostöö koguduste vahel erakordselt efektiivseks ja inimesed avastavad Kristuse. Kuid Eesti kirikute juhtidel tasub uurida, kuidas tegelikult tuleb teha koostööd Jeesuse nimel.

2000 kristlast Tartu koguduses

"Tartus on ruumi kogudusele, kus on 2000 liiget," ütles Helari Hellenurm (pildil). See kinnitas minu lootust.




















Ka mina usun, et Tartus saab olema kogudus, kus on 2000 liiget. Aga ma usun ka, et Tallinnas on ruumi kogudusele, kus on 12 000 liiget. Kas seda arvab ka Jumal?

Uhiuus märk

Tallinna üks suurimad kirikuhooneid on nn Balti misjonikeskus. Metodisti kiriku saalis jagub istekohti 600 inimesele, aga täna mu 3-aastane poeg näitas sõrmega selle lae suunas ja ütles "Ma tahan ehitada suurt kirikut." Lisas veel: "Ma tahan ehitada ka maale kirikut." Maakoha all peab ta silmas oma maakodu, mis asub Võrust 8 km. Seda võis öelda ainult Jumal. Ma ei ole rääkinud oma igatsusest mitte kellelegi peale Jeesuse. Aga piibel kirjutab: "Sa oled valmistanud kiitust väetite laste ja imikute suust" (Mt 21:16; Lk 10:21).

Lisaks lugemist: Agape Eesti

Agapekad - suur tänu teile!

Kommentaare ei ole: